یزدفردا :،نماينده ولي فقيه در استان و  استاندار يزد در پيامي مشترك از آحاد مردم اين استان  براي شركت در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان احمدي روشن و قشقايي دعوت كردند .
 در اين پيام آمده است:  

"و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"

خبر شهادت نخبه جوان و دانشمند علوم هسته اي ؛ شهيد مصطفي احمدي روشن  و دوست همراهش شهيد رضا قشقايي؛ قلب آحاد ملت شريف ايران اسلامي به ويژه متعهدان پيشرفت و توسعه علمي كشور و دوستداران علم و دانش  را به درد آورد.

بي ترديد اين اقدام مشمئزكننده شبكه تروريزم بين المللي به سركردگي آمريكاي جنايتكار و رژيم نامشروع و غاصب صهيونيستي-  كه گواهي صادق بر جنايت پيشگي آنان است-  از  استيصال و عجز آن به اصطلاح مدعيان دفاع از حقوق بشر  در مقابله با  اراده و ايمان ملت مصمم ايران در مسير روشن خودكفائي و پيشرفت و نهضت توليد علم ، سرچشمه ميگيرد.

زهي خيال باطل! ملت مسلمان ايران و جامعه فرهيخته ايراني پس از تحمل رنج ترورهاي كور كه از همان سالهاي آغازين انقلاب اسلامي با آن مواجه بوده است، از اين ترورها ترس و واهمه اي به دل راه نمي دهد و همواره  در راه رسيدن به خواستهاي به حق خويش پا فشاري مي كند و مسلم است كه  در اين ماجرا نيز ساير دانشمندان و دانش پژوهان ايراني با انگيزه بيشتري راه اين شهيد عزيز و ساير شهداي جبهه توسعه و پيشرفت علمي  را ادامه خواهند داد.

اينجانبان ضمن  تسليت شهادت دانشمند فرهيخته  شهيد مصطفي احمدي روشن و همچنين شهيد والا مقام رضا قشقايي را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي)  و ملت شريف ايران اسلامي به ويژه مردم دارالعباده و دارالعلم استان يزد، از آحاد مردم شريف اين استان دعوت مي نمائيم تا در مراسمي كه از سوي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و همچنين استاندار يزد ساعت 8 تا 10 صبح روز دو شنبه مورخ 3/11/1390 در محل مسجد حظيره برگزار مي شود حضور به هم رسانند.

موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مينمائيم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا